Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Miejskie Przedszkole Integracyjne we Włodawie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista do spraw kadrowo-płacowych - Konkurs nierozstrzygnięty

Symbol oferty
MPI.1111.1.2021
Jednostka ogłaszająca
Miejskie Przedszkole Integracyjne we Włodawie ul. Szkolna 5 22-200 Włodawa
Data ogłoszenia
2021-12-01
Termin składania dokumentów
2021-12-13
Wymagane wykształcenie

 

KONKURS NIEROZSTRZYGNIĘTY Z POWODU BRAKÓW FORMALNYCH W DOKUMENTACJI ZŁOŻONEJ PRZEZ KANDYDATÓW NA STANOWISKO SPECJALISTY DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH

 

Dyrektor Miejskiego Przedszkola Integracyjnego  we Włodawie zgodnie z  ustawą z dnia 21 listopada 2008  r. o  pracownikach  samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282, z 2021 r. poz. 1834.  ) ogłasza nabór na stanowisko:                     

                                              SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO - PŁACOWYCH

                      w Miejskim Przedszkolu Integracyjnym we Włodawie, ul. Szkolna 5,  

22- 200 Włodawa

            

  1. Wymagania niezbędne:
  2. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
  7. Wykształcenie: wyższe; preferowane kierunki : administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi oraz minimum 2 - letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostce sektora finansów publicznych.
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane dodatkowe kwalifikacje z zakresu rachunkowości i finansów;
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ubezpieczeń społecznych, Zakładowego funduszu Świadczeń Socjalnych, przepisów oświatowych i samorządowych;
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość programu Płatnik, pakietu MS Office, programu sprawozdawczego GUS;
  • praktyczna znajomość zagadnień kadrowo – płacowych;
  • samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
  • wysoka kultura osobista;
  • umiejętności analityczne i interpersonalne;
  • umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi;
Zakres obowiązków
  1. Zakres czynności związanych z kadrami:
  • kompleksowe prowadzenie akt osobowych;
  • przygotowywanie od strony formalno – prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy;
  • współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego;
  • współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji robót publicznych, staży i przygotowania zawodowego, itp.;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa;
  • sporządzanie sprawozdawczości (SIO, PEFRON);
  • prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
  • prowadzenie składnicy akt;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej, rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp., stosownie do przepisów Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela, Prawa Oświatowego( karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop);
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności;
  • prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej ZUS /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, sprawy związane z ustaleniem kapitału początkowego;
  • wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;
  • prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracowników oraz kontrola ich aktualności;
  1. Zakres czynności związanych z płacami:
  • kompleksowa obsługa wynagrodzeń pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych;
  • uzgadnianie zgodności wypłat z dokumentacja księgową;
  • przyjmowanie druków zwolnień lekarskich i naliczanie wynagrodzenia na czas choroby;
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji dla osób ubiegających się o przyznanie rent i emerytur;
  • miesięczne naliczenie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT – 4;
  • rozliczenie roczne podatku PIT – 11 i PIT – 40 oraz PIT – 4R;
  • rozliczenie roczne i prowadzenie dokumentacji dla każdego pracownika;
  • prowadzenie i rozliczanie deklaracji ZUS (pełna obsługa programu PŁATNIK);
  • prowadzenie korespondencji w sprawach pracowniczych z podmiotami zewnętrznym;
  • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
  • bieżące śledzenie zmian w prawie w zakresie prowadzonych przez siebie zagadnień;
  • prowadzenie dokumentacji dokonanych potrąceń;
  • rozliczanie spłaty pożyczek z ZFŚS;
  • dokonywanie wypłat i potrąceń bankowości elektronicznej ( obsługa bankowości elektronicznej);
  • inne prace zlecone przez dyrektora i głównego księgowego;
Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny;
  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe   (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
  • kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem);
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne oraz o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu,  obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów i za przestępstwo karne skarbowe;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb danej rekrutacji ( do pobrania na stronie BIP Miejskiego Przedszkola Integracyjnego we Włodawie bip.lubelskie.pl  wraz z klauzulą informacyjną).

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie , a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

Warunki pracy

Miejsce pracy: Miejskie Przedszkole Integracyjne we Włodawie ul. Szkolna 5

Termin pojęcia pracy: luty 2022 rok

Wymiar czasu pracy: zatrudnienie na 1/2 etatu ( 20 godzin)

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zwrotnego, z dopiskiem:  „Nabór na stanowisko specjalisty do spraw kadrowo - płacowych”:

  1. W Miejskim Przedszkolu Integracyjnym we Włodawie,  Szkolna 5, 22-200  Włodawa,    w  dni robocze w godzinach od 8 00 do 14 00, w terminie do 13 grudnia 2021 roku    do godz. 10 00 ( gabinet dyrektora).
  2. Drogą pocztową na adres: Miejskie Przedszkole Integracyjne, ul. Szkolna 5, 22-200 Włodawa ( decyduje data wpływu).

Otwarcie kopert odbędzie się w dniu 13 grudnia 2021 roku o godzinie 14 00. Aplikacje, które wpłyną po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Procedura naboru na stanowisko urzędnicze będzie przeprowadzana dwuetapowo przez komisję konkursową:
I etap - kwalifikacja formalna: badanie złożonych ofert pod względem ich kompletności i    spełnienia wymagań formalnych.
II etap – test i rozmowa kwalifikacyjna .

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni  o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o końcowym wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Przedszkola Integracyjnego we  Włodawie   mpiwlodawa.bip.lubelskie.pl 

Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.

Dodatkowe  informacje można uzyskać pod nr tel. 82/57 22 231

 

 

Jolanta Karpiuk
Dyrektor Miejskiego Przedszkola Integracyjnego

 we Włodawie

Włodawa , dnia 01.12.2021 r.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Edyta Lewaj
Dodano do BIP dnia 01-12-2021 21:58:07